Kada počnete da trenirate, prvih nekoliko dana će vas tijelo boljeti. Ali čak i nakon prvog treninga će početi da se dešavaju promjene na tjelu, zato samo nastavite da trenirate.

Šta se dešava sa tijelom nakon samo jednog treninga?

1) STRES NESTAJE
Skorašnja anketa u SAD je otkrila da samo 14 odsto ljudi trenira da bi redukovalo stres. Čak i ako vam vježbanje stvara stres, trening podstiče bolju cirkulaciju krvi do mozga i luči hormon endofrin.

2) MOŽETE DA SPREČITE NASTANAK DIJABETESA
U istraživanju iz 2007. godine, naučnici su  otkrili da jedan trening redukuje masne naslage u mišićima, što pospješuje osjetljivost insulina. Nizak insulin može da dovede do dijabetesa.

3) VAŠ DNA MOŽE DA SE PROMIJENIimages (1)
U istraživanju pokrenutom 2012. godine, švedski istraživači su otkrili da zdravi ali neaktivni odrasli koji urade samo jedan trening, utiču na promjenu genetskog materijala njihovih mišića.

DNA se nasleđuje od roditelja, ali faktori načina života, kao što je trening, mogu da igraju važnu ulogu kod prenošenja određenih gena.

4) BOLJE ĆETE SE KONCENTRISATI

Kada počnete da trenirate, krv u mozgu pospešuje funkciju moždanih ćelija i na taj način ste bolje skoncentrisani nakon treninga.

5) BIĆETE BOLJE RASPOLOŽENI

U toku treninga, vaš mozak počinje da otpušta neurotransmitere (endofrin i seratonin) koji podižu raspoloženje i otklanjaju depresiju.